Inteligentno upravljanje strank za telefonske sisteme

Kategorija projekta

Komunikacijska rešitev

Segment strank

Telekomunikacije

Ključni podatki projekta

Leto izvajanja

2019-2022

Stanje izvajanja

Projekt je v teku

Proračun

500.000 EUR

Začetni položaj

Stranka je razvila programski izdelek za inteligentno upravljanje strank prek telefona, ki ga je treba razširiti s funkcijami analize, grafikoni, tabelami in možnostmi dodeljevanja.

Cilji in zahteve

  • Podatkovno rudarjenje sredstev in formatov za nadaljnjo uporabo v posodi za velike podatke
  • Vizualizacija podatkov v tabelah, tokovih in diagramih s filtri po lokaciji in oddelkih
  • Ustvarjanje ključnih podatkov za optimizacijo delovnih postopkov

Postopek

Projekt je bil načrtovan s hibridnim pristopom v štirih fazah z agilnim izvajanjem.

  • Faza 1: opravljeno osnovno delo, opredeljeno ravnanje z napakami, uvoz nadzora, matičnih podatkov in pogledov ACD
  • Faza 2: razširitev upravljanja poslovnih enot, uvedba skupin namesto oddelkov
  • Faza 3: Izboljšave menijev in urejanje grozdov, lokacij, skupin in udeležencev ter organizacija delavnice za primopredajo
  • Faza 4: Razširitev upravljanja uporabnikov, vzpostavitev samopostrežnih storitev ter izračun starih in novih podatkov

Na voljo je bila tudi testna različica.

Uspehi podjetja BEKO

  • Izboljšana kakovost poslovanja: z uvedbo 150 parametrov klicev je bila pri analizah dosežena 98-odstotna natančnost.
  • Kakovost izdelka: programsko opremo zdaj uporabljajo različne stranke naročnika
  • Izboljšave procesov: Podatke je mogoče prikazati v grafih, analizirati je mogoče posamezne klice