Kategorija projekta
Komunikacijska rešitev
Segment strank
Telekomunikacije
Ključni podatki projekta
Leto izvajanja
2019-2022
Stanje izvajanja
Projekt je v teku
Proračun
500.000 EUR
Začetni položaj
Stranka je razvila programski izdelek za inteligentno upravljanje strank prek telefona, ki ga je treba razširiti s funkcijami analize, grafikoni, tabelami in možnostmi dodeljevanja.
Cilji in zahteve
- Podatkovno rudarjenje sredstev in formatov za nadaljnjo uporabo v posodi za velike podatke
- Vizualizacija podatkov v tabelah, tokovih in diagramih s filtri po lokaciji in oddelkih
- Ustvarjanje ključnih podatkov za optimizacijo delovnih postopkov
Postopek
Projekt je bil načrtovan s hibridnim pristopom v štirih fazah z agilnim izvajanjem.
- Faza 1: opravljeno osnovno delo, opredeljeno ravnanje z napakami, uvoz nadzora, matičnih podatkov in pogledov ACD
- Faza 2: razširitev upravljanja poslovnih enot, uvedba skupin namesto oddelkov
- Faza 3: Izboljšave menijev in urejanje grozdov, lokacij, skupin in udeležencev ter organizacija delavnice za primopredajo
- Faza 4: Razširitev upravljanja uporabnikov, vzpostavitev samopostrežnih storitev ter izračun starih in novih podatkov
Na voljo je bila tudi testna različica.
Uspehi podjetja BEKO
- Izboljšana kakovost poslovanja: z uvedbo 150 parametrov klicev je bila pri analizah dosežena 98-odstotna natančnost.
- Kakovost izdelka: programsko opremo zdaj uporabljajo različne stranke naročnika
- Izboljšave procesov: Podatke je mogoče prikazati v grafih, analizirati je mogoče posamezne klice